0 Ваша Корзина

Минитрактор ДМТЗ 160 МАСТЕР

97 545 грн
В наличии
+
Для Дніпропетровського механо-тракторного заводу (ДМТЗ) прогрес – це безупинний рух вперед. В наших мототракторах інженери-конструктори поєднали...
Доставка
  • Доставка нашим транспортом
  • Новая Почта
  • Мист Экспресс
  • Деливери
Варианты оплаты
  • Наличными при получении
  • Картами Visa и MasterCard
  • Оплата по счету
  • Безналичный расчет (для юр.лиц)
Наши преимушества

Гарантия 36 месяцевГарантия на все купленные товары в нашем интернет магазине составляет 36 месяцев

Оповещение по SMSВы получаете SMS сообщения о каждой стадии вашего заказа.

Возврат и обмен - без проблемВы можете вернуть купленные товары в течение 14 дней. Товар должнен быть в нормальном состоянии и иметь все заводские упаковки.">Возврат и обмен - без проблем!

Различные способы оплатыОплачивайте товары удобными вам способами: наличными курьеру, безналично по квитанции банка или кредитной картой прямо в момент заказа..

Лучшая ценаМы гордимся нашими ценами, их каждый день проверяют сотни клиентов, которые отдают выбор нашему интернет - магазину!

Главные преимущества минитрактора ДМТЗ-160 Мастер

ДМТЗ

Для Дніпропетровського механо-тракторного заводу (ДМТЗ) прогрес – це безупинний рух вперед. В наших мототракторах інженери-конструктори поєднали в рівних пропорціях якість і продуктивність, красу і комфорт. Все, за що беруться наші спеціалісти, будь-то двигуни чи органи управління – це є поєднанням надійності і ергономічності.

Мета ДМТЗ полягає у створені нових цінностей для кожного фермера окремо, підкреслюючи його унікальність, а також у створенні нової культури обробки земляної ділянки, яка піднімає на вищий рівень сам мототрактор і господаря, який керує ним.

Тому, на ринку мінісільгосптехніки України Дніпропетровський механо-тракторний завод представив мототрактор нової модифікації ДМТЗ-160, який був розроблений і вдосконалений за сучасними вимогами і технологіями на спеціально проведених маркетингових досліджень споживчих уподобань.

Для обробки земляної ділянки любої складності площею від 50 соток до 6 гектар мототрактору ДМТЗ-160 з його потужністю не має рівних, і в цьому переконалися господарі, які купили цей агрегат. Завдяки цьому мотоблоку і навісному обладнанню, що агрегатується з ним, можна виконувати широкий спектр сільськогосподарських та транспортних робіт, таких як: фрезерування, культивування, оранка важких, середніх і легких ґрунтів, боронування, міжрядне оброблення насаджень та посівів, прибирання коренеплодів, косіння трави, транспортування вантажів та багато інших робіт.

Мототрактор ДМТЗ-160 пофарбований в унікальний синій колір абразивно-стійкою фарбою, а його витончений дизайн і конструкція вдосконалені до дрібниць.

Робоче місце оператора на цьому мототракторі просторе та зручне. Важелі управління гідравлічною системою, перемикання передач пониженого та підвищеного рядів знаходяться в доступних місцях. Педалі зчеплення, газу та гальм виконані широкими, зручними та надійними. На рульовій колонці чудово розмістились  замок запалювання, вимикач задньої фари, кнопка вімкнення аварійних вогнів, комбінований важіль перемикання поворотів, вмикання передніх фар та перемикання ближнього або дальнього світла. Панель приладів встановлена на посиленому кронштейні, завдяки чому значно зменшилась її вібрація та шум.

ДМТЗ-160 оснащений економічним одноциліндровим чотиритактним дизельним двигуном R15ND потужністю 16 к. с. (при номінальних 2200 обертах за хвилину) з водяним охолодженням (радіатор з круглими сотами) і комбінованою системою змащування (шестеренчастий насос і система розбризкування), що виділяє даний мототрактор серед техніки подібної категорії і робить його найбільш надійнішим, і витривалішим у самих складних умовах роботи.

Двигун може заводиться як за допомогою електростартера, так і за допомогою ручного (кривого стартера). Важливою особливістю двигуна, встановленого на цей мототрактор є повноцінна зарядка акумулятора (45 Ач), завдяки доопрацьованому генератору на крильчатці охолодження. Часом на датчику вольтметра можна побачити значення в 14,5 В. Також даний двигун відрізняється допрацьованим піддоном, де зливна пробка знаходиться не спереду, а ззаду, і тепер Вам не потрібно буде відкручувати двигун від рами і перетягувати ремені при заміні масла.

Трансмісія мототрактора також не залишилася без вдосконалень. По-перше була збільшена довжина піввісей до 130 см, що дало можливість змінювати ширину колії задніх коліс мототрактора під різний тип робіт. Ширина колії можемо варіюватися від 85 до 130 сантиметрів. По-друге важіль перемикання передач доопрацьований згідно вимог трактора, що повністю виключає можливість включення декількох передач одночасно і зменшує ймовірність зламу (вигину) важеля в місці де він встановлюється. На КПП мототрактора встановлений важіль розблокування диференціала з можливістю її фіксації. Як і будь-яка подібна техніка, мототрактор ДМТЗ-160 має 4 підвищені і 4 знижені передачі, 2 з яких задні.

Мототрактор ДМТЗ-160 може похвалитися міцною і надійною рамою з 5 мм заліза, поликом, а також унікальною передній балкою, за допомогою якої можна регулювати ширину передньої колії від 80 і до 120 сантиметрів.

Задні колеса розміром 6,5-16.00 і передні 5,0-12 з шевронним протектором збільшують прохідність і покращують керованість мототрактора.

Гідравлічна система складається з насоса, розподільника та двох гідравлічних циліндрів - переднього і заднього. Привід масляного насоса здійснюється від КПП. Розподільник – односекційний трьохпозиційний (піднімання, опускання, плаваюче положення та нейтральне), встановлений окремо від гідронасосах так, що при виході зі строю одного із цих компонентів дешевше замінити саме його, ніж все разом. Оскільки розподільник односекційний, одночасно можна використовувати тільки той гідроциліндр, який підключений до розподільника, наприклад - задній. Для використання переднього гідроциліндра необхідно провести перепідключення гідравлічних шлангів до розподільника. Підключення, звичайно, вимагає деякого часу, але така схема дозволяє без значних витрат мати і передню, і задню навісні системи з гідравлічним управлінням. І ключовим доопрацюванням є переміщення дворядного ланцюга в середину конструкції підйомного механізму. Це посприяло зменшенню навантаження на приводні вали і зірочки, при цьому ланцюг знаходиться в одному натягу. Мототрактор ДМТЗ-160 можна використовувати з великою кількістю навісного та причіпного обладнання, що агрегатується з мотоблоками. Наприклад, плоскорізи, окучники, сівалки, картоплесаджалки, картоплекопалки, плуги, фрези, борони, роторні косарки, лопати відвал, обприскувачі, граблі, причепи та інше навісне обладнання.

На мототракторів встановлені чотири найнеобхідніших для безпечної роботи датчика. Електронний датчик мотогодин, вольтметр, датчик тиску змазує рідини в двигуні, а також датчик температури охолоджуючої рідини.

Під час передпродажної підготовки всі робочі вузли перевіряються, а також заливаються масла і дизельне пальне.

На всі частини і деталі мототрактора ДМТЗ-160 поширюється абсолютна гарантія 12 місяців, яка діє на всій території України.

Особливості мототрактора ДМТЗ-160:

  • Датчик мотогодин
  • Регулювання передньої і задньої колії
  • Плаваючий режим гідравліки
  • Зручне перемикання передач
  • Одночасно задня і передня гідравліки
  • Потужність - 16 к.с.
  • Додатковий ЗІП
  • Дзеркала заднього виду
  • Датчик масла
  • Датчик охолоджуючої рідини
  • Амперметр
  • Блокування діфференціала

Основные характеристики

Торговая марка и модель:
ДМТЗ
Мощность двигателя, кВт:
16
Страна производитель:
Украина
Тип двигателя:
Дизельный, 4-тактный, с непосредственным впрыском, без турбонаддува
Число и расположение цилиндров, шт:
1, горизонтальное
Объем двигателя, куб. см:
998
Номинальный расход топлива двигателя, г/кВт*ч:
не более 249
Номинальные обороты коленчатого вала двигателя, об/мин:
2400
Система запуска двигателя:
Электростартер
Система охлаждения:
Жидкосное охлаждение радиаторного типа
Тип масла в двигателе:
Минеральное или полусинтетическое для дизельных двигателей
Колесная формула:
4х2
Главная передача:
Ременная
Номинальное тяговое усилие, кН:
3,1
Коробка передач (КП):
(3+1)х2
Тип масла в КПП и заднем мосту:
Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмиссионное)
Блокировка заднего дифференциала:
Есть
Муфта сцепления:
2-дисковое
Тормоза:
На задних колесах, тормозные барабаны
Вал отбора мощности (ВОМ):
Шестерней КПП с помощью промежуточного редуктора или от шкива сцепления
Тип насоса гидравлической системы:
Шестеренчатый насос
Максимальная грузоподъемность навесного механизма, кг:
180
Минимальный клиренс, мм:
350
Колесная база, мм:
1180
Колея передних колес, мм:
950/1000/1050/1100/1150/1200
Колея задних колес, мм:
880-1320
Размер передних шин:
6.50-12 (елочка)
Размер задних шин:
7.50-12 (елочка)
Минимальный радиус поворота, м (без тормозов):
2,3±0,2
Минимальный радиус поворота, м (с тормозами):
1,8±0,2
Скорость движения вперед, км/ч:
2,24-19,58
Скорость движения назад, км/ч:
1,72-6,97
Количество гидравлических выходов:
1
Рулевое управление:
Механическое
Счетчик моточасов:
Есть
Кабина:
Нет
Дуга безопасности:
Нет
Задние грузы:
Нет
Габаритные размеры (ДхШхВ), мм:
2200х1280х1330

Покупал трактор ДМТЗ 160, надежная техника, 4 год полет нормальный!
Теперь покупаю у парней запчасти и навеску, всегда перезванивают и отправляют в тот же день в который заказал!

Прежде чем купил трактор ДМТЗ 160 мастер провел много времени в интернете, изучал, смотрел, приценивался. В итоге купил в этом магазине и не пожалел. И по цене мне подошло, оформили быстро и привезли, запустили при мне. Успел вспахать огород, так сказать подготовить к зиме, прошло все хорошо. С весны займусь покупкой дополнительного навесного, чтобы использовать трактор по полной.

По совету родственников решил купить данный агрегат, порадовала доставка и наличие различного навесного. Работает очень хорошо и стабильно. Рекомендую тем кто не ищет компромиссов
Написать отзыв