0 Ваш Кошик

Мінітрактор ДМТЗ 160 МАЙСТЕР

97 545 грн
В наявності
+
Для Дніпропетровського механо-тракторного заводу (ДМТЗ) прогрес – це безупинний рух вперед. В наших мототракторах інженери-конструктори поєднали...
Доставка
  • Доставка нашим транспортом
  • Нова Пошта
  • Міст Експрес
  • Делівері
Варіанти оплати
  • Готівкою під час отримання
  • Картами Visa і MasterCard
  • Оплата за рахунком
  • Безготівковий розрахунок (для юр.осіб)
Наші переваги

Гарантія 36 місяцівГарантія на всі куплені товари в нашому інтернет магазині становить 36 місяців

Оповіщення по SMSВи отримуєте SMS повідомлення про кожну стадію Вашого замовлення.

Повернення і обмін - без проблемВи можете повернути куплені товари протягом 14 днів. Товар має бути в нормальному стані і мати всі заводські упаковки.">Повернення та обмін-без проблем!

Різноманітні способи оплати Оплачуйте товари зручними вам способами: готівкою кур'єру, безготівково за квитанцією банку або кредитною карткою прямо в момент замовлення..

Краща цінаМи пишаємося нашими цінами, їх щодня перевіряють сотні клієнтів, які віддають вибір нашого інтернет - магазину!

Головні переваги мінітрактора ДМТЗ-160 Майстер

ДМТЗ

Для Дніпропетровського механо-тракторного заводу (ДМТЗ) прогрес – це безупинний рух вперед. В наших мототракторах інженери-конструктори поєднали в рівних пропорціях якість і продуктивність, красу і комфорт. Все, за що беруться наші спеціалісти, будь-то двигуни чи органи управління – це є поєднанням надійності і ергономічності.

Мета ДМТЗ полягає у створені нових цінностей для кожного фермера окремо, підкреслюючи його унікальність, а також у створенні нової культури обробки земляної ділянки, яка піднімає на вищий рівень сам мототрактор і господаря, який керує ним.

Тому, на ринку мінісільгосптехніки України Дніпропетровський механо-тракторний завод представив мототрактор нової модифікації ДМТЗ-160, який був розроблений і вдосконалений за сучасними вимогами і технологіями на спеціально проведених маркетингових досліджень споживчих уподобань.

Для обробки земляної ділянки любої складності площею від 50 соток до 6 гектар мототрактору ДМТЗ-160 з його потужністю не має рівних, і в цьому переконалися господарі, які купили цей агрегат. Завдяки цьому мотоблоку і навісному обладнанню, що агрегатується з ним, можна виконувати широкий спектр сільськогосподарських та транспортних робіт, таких як: фрезерування, культивування, оранка важких, середніх і легких ґрунтів, боронування, міжрядне оброблення насаджень та посівів, прибирання коренеплодів, косіння трави, транспортування вантажів та багато інших робіт.

Мототрактор ДМТЗ-160 пофарбований в унікальний синій колір абразивно-стійкою фарбою, а його витончений дизайн і конструкція вдосконалені до дрібниць.

Робоче місце оператора на цьому мототракторі просторе та зручне. Важелі управління гідравлічною системою, перемикання передач пониженого та підвищеного рядів знаходяться в доступних місцях. Педалі зчеплення, газу та гальм виконані широкими, зручними та надійними. На рульовій колонці чудово розмістились  замок запалювання, вимикач задньої фари, кнопка вімкнення аварійних вогнів, комбінований важіль перемикання поворотів, вмикання передніх фар та перемикання ближнього або дальнього світла. Панель приладів встановлена на посиленому кронштейні, завдяки чому значно зменшилась її вібрація та шум.

ДМТЗ-160 оснащений економічним одноциліндровим чотиритактним дизельним двигуном R15ND потужністю 16 к. с. (при номінальних 2200 обертах за хвилину) з водяним охолодженням (радіатор з круглими сотами) і комбінованою системою змащування (шестеренчастий насос і система розбризкування), що виділяє даний мототрактор серед техніки подібної категорії і робить його найбільш надійнішим, і витривалішим у самих складних умовах роботи.

Двигун може заводиться як за допомогою електростартера, так і за допомогою ручного (кривого стартера). Важливою особливістю двигуна, встановленого на цей мототрактор є повноцінна зарядка акумулятора (45 Ач), завдяки доопрацьованому генератору на крильчатці охолодження. Часом на датчику вольтметра можна побачити значення в 14,5 В. Також даний двигун відрізняється допрацьованим піддоном, де зливна пробка знаходиться не спереду, а ззаду, і тепер Вам не потрібно буде відкручувати двигун від рами і перетягувати ремені при заміні масла.

Трансмісія мототрактора також не залишилася без вдосконалень. По-перше була збільшена довжина піввісей до 130 см, що дало можливість змінювати ширину колії задніх коліс мототрактора під різний тип робіт. Ширина колії можемо варіюватися від 85 до 130 сантиметрів. По-друге важіль перемикання передач доопрацьований згідно вимог трактора, що повністю виключає можливість включення декількох передач одночасно і зменшує ймовірність зламу (вигину) важеля в місці де він встановлюється. На КПП мототрактора встановлений важіль розблокування диференціала з можливістю її фіксації. Як і будь-яка подібна техніка, мототрактор ДМТЗ-160 має 4 підвищені і 4 знижені передачі, 2 з яких задні.

Мототрактор ДМТЗ-160 може похвалитися міцною і надійною рамою з 5 мм заліза, поликом, а також унікальною передній балкою, за допомогою якої можна регулювати ширину передньої колії від 80 і до 120 сантиметрів.

Задні колеса розміром 6,5-16.00 і передні 5,0-12 з шевронним протектором збільшують прохідність і покращують керованість мототрактора.

Гідравлічна система складається з насоса, розподільника та двох гідравлічних циліндрів - переднього і заднього. Привід масляного насоса здійснюється від КПП. Розподільник – односекційний трьохпозиційний (піднімання, опускання, плаваюче положення та нейтральне), встановлений окремо від гідронасосах так, що при виході зі строю одного із цих компонентів дешевше замінити саме його, ніж все разом. Оскільки розподільник односекційний, одночасно можна використовувати тільки той гідроциліндр, який підключений до розподільника, наприклад - задній. Для використання переднього гідроциліндра необхідно провести перепідключення гідравлічних шлангів до розподільника. Підключення, звичайно, вимагає деякого часу, але така схема дозволяє без значних витрат мати і передню, і задню навісні системи з гідравлічним управлінням. І ключовим доопрацюванням є переміщення дворядного ланцюга в середину конструкції підйомного механізму. Це посприяло зменшенню навантаження на приводні вали і зірочки, при цьому ланцюг знаходиться в одному натягу. Мототрактор ДМТЗ-160 можна використовувати з великою кількістю навісного та причіпного обладнання, що агрегатується з мотоблоками. Наприклад, плоскорізи, окучники, сівалки, картоплесаджалки, картоплекопалки, плуги, фрези, борони, роторні косарки, лопати відвал, обприскувачі, граблі, причепи та інше навісне обладнання.

На мототракторів встановлені чотири найнеобхідніших для безпечної роботи датчика. Електронний датчик мотогодин, вольтметр, датчик тиску змазує рідини в двигуні, а також датчик температури охолоджуючої рідини.

Під час передпродажної підготовки всі робочі вузли перевіряються, а також заливаються масла і дизельне пальне.

На всі частини і деталі мототрактора ДМТЗ-160 поширюється абсолютна гарантія 12 місяців, яка діє на всій території України.

Особливості мототрактора ДМТЗ-160:

  • Датчик мотогодин
  • Регулювання передньої і задньої колії
  • Плаваючий режим гідравліки
  • Зручне перемикання передач
  • Одночасно задня і передня гідравліки
  • Потужність - 16 к.с.
  • Додатковий ЗІП
  • Дзеркала заднього виду
  • Датчик масла
  • Датчик охолоджуючої рідини
  • Амперметр
  • Блокування діфференціала

Основні характеристики

Торгова марка і модель:
ДМТЗ
Потужність двигуна, кВт:
16
Країна виробник:
Україна
Тип двигуна:
Дизельний, 4-тактний, з безпосереднім вприскуванням, без турбонадува
Число і розташування циліндрів, шт:
1, горизонтальне
Об'єм двигуна, куб. см:
998
Номінальна витрата палива двигуна, г/кВт*год:
не перевищує 249
Номінальні оберти колінчастого валу двигуна, об/хв:
2400
Система запуску двигуна:
Електростартер
Система охолодження:
Рідине охолодження радіаторного типу
Тип масла в двигуні:
Мінеральне або напівсинтетичне для дизельних двигунів
Колісна формула:
4х2
Головна передача:
Пасова
Номінальне тягове зусилля, кН:
3,1
Коробка передач (КП):
(3+1)х2
Тип масла в КПП і задньому мосту:
Silver SAE 85W-90, Gold SAE 80W-90, Platinum SAE 75W-90 (трансмісійне)
Блокування заднього диференціалу:
Є
Муфта зчеплення:
2-дискове
Гальма:
На задніх колесах, гальмівні барабани
Вал відбору потужності (ВВП):
Шестернею КПП за допомогою проміжного редуктора або від шківа зчеплення
Тип насосу гідравлічної системи:
Шестеренчастий насос
Максимальна вантажопідйомність навісного механізму, кг:
180
Мінімальний кліренс, мм:
350
Колісна база, мм:
1180
Колія передніх коліс, мм:
950/1000/1050/1100/1150/1200
Колія задніх коліс, мм:
880-1320
Розмір передніх шин:
6.50-12 (ялинка)
Розмір задніх шин:
7.50-12 (ялинка)
Мінімальний радіус повороту, м (без гальм):
2,3±0,2
Мінімальний радіус повороту, м (з гальмами):
1,8±0,2
Швидкість руху вперед, км/год:
2,24-19,58
Швидкість руху назад, км/год:
1,72-6,97
Кількість гідравлічних виходів:
1
Рульове управління:
Механічне
Лічильник мотогодин:
Є
Кабіна:
Немає
Дуга безпеки:
Немає
Задні вантажі:
Немає
Габаритні розміри (ДхШхВ), мм:
2620х1210х1290

Покупал трактор ДМТЗ 160, надежная техника, 4 год полет нормальный!
Теперь покупаю у парней запчасти и навеску, всегда перезванивают и отправляют в тот же день в который заказал!

Прежде чем купил трактор ДМТЗ 160 мастер провел много времени в интернете, изучал, смотрел, приценивался. В итоге купил в этом магазине и не пожалел. И по цене мне подошло, оформили быстро и привезли, запустили при мне. Успел вспахать огород, так сказать подготовить к зиме, прошло все хорошо. С весны займусь покупкой дополнительного навесного, чтобы использовать трактор по полной.

По совету родственников решил купить данный агрегат, порадовала доставка и наличие различного навесного. Работает очень хорошо и стабильно. Рекомендую тем кто не ищет компромиссов
Написати відгук